بازگشت
 
آدم زمینی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:, :: 13:2 ::  نويسنده : آدم زمینی

سلام دوستان گلم

نماز و روزه هاتون قبول باشه . امیدوارم از شبهای مبارک قدر نهایت بهره رو برده باشید و خوداوند در این شبهای عزیز سال پر از موفقیت و خوشی رو براتون مقدر فرموده باشه .

بعد از چندین روز اضطراب و نگرانی از اینکه دوستان خوبم رو از دست بدم ، خوشحالم که دعاهام مستجاب شد و دوباره دوستانم رو پیدا کردم . تو این چند روز کاملاً درک کردم که چقدر به این آدمهای نازنین وابسته شدم و چقدر دوستشون دارم  بقول شاعر ( تا نیست غیبتی ، نبود لذت حضور ) شایدم حکمتش این بوده باشه که قدر همدیگر رو بیشتر بدونیم . این مسئله که پیش اومد یه هشدار هم بود که نباید همه اطلاعات مهم رو فقط یک جا نگهداری کرد . البته من قبلاً یه وبلاگ تو بلاگفا درست کرده بودم برای داستان هام بنام « داستان های آدم زمینی . adamzamini2.blogfa.com » ولی اون آخری رو هنوز کپی نکرده بودم که بکلی از دست رفت چون هیچ جای دیگه هم ننوشته بودمش . ولی حالا تصمیم گرفتم یه وبلاگ دیگه هم رو یه سرور سوم درست کنم و بعضی مطالبم رو هم اونجا بگذارم . ایده یاد داشت کردن ایمیل دوستان هم که آقای بشار عزیز مطرح کردن هم خیلی جالبه و میتونه در مواقع اینچنینی کارساز باشه .

درسته که بعضی از مطالبمون از دست رفت همینطور خیلی از نظرات قشنگی که دوستانمون داده بودن ، اما یادمون باشه که تو زندگی از این اتفاقات زیاد می افته و خیلی وقتا مجبور می شیم از افراد یا اشیائی که خیلی دوستشون داریم جدا شیم . اینم جزئی از زندگیه و باید باهاش کنار اومد . شاید بعضی از عزیزانمون رو دوباره بدست بیاریم و بعضی رو هم برای همیشه از دست بدیم . بعضی از چیزهائی که از دستمون می رن قابل جبران هستند و بعضی نه . ولی تاسف خوردن هیچ مشکلی رو حل نمیکنه . باید تا جائی که میتونیم تلاش کنیم و اونجا که کاری از دستمون بر نمیاد واقعیات رو بپذیریم . مهم اینه که امروز در دست ماست و آینده پیش رومون و در این دو میشه کاری کرد ولی گذشته تموم شده و فقط خاطرات و تجربیاتش باقی می مونه که میتونیم بهشون بچسبیم و از امروز غافل بشیم یا درس بگیریم و امروزمون رو بهتر و استوار تر بسازیم .



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت9:20---6 شهريور 1390

خدا زمین را مدور آفرید تا لحظه ای که تصور میکنی به آخر خط رسیده ای درست در نقطه ی آغاز باشی ...


hamraz
ساعت14:20---4 شهريور 1390
salam manam khoshalam,daram ye web mizanam ke tosh matalebe tanzo jaleb bezaram

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 452
بازدید ماه : 555
بازدید کل : 64536
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 349
تعداد آنلاین : 1